חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור רגלי פרטי בזאגרב העליונה ובמרכז העיר

טיול פרטי זאגרב

מחפשים סיור רגלי פרטי בזאגרב העליונה ובמרכז העיר עם מדריך מקומי? לפניכם הסיור המושלם!

לפניכם אופציה לצאת לסיור הליכה רגלית עם מדריך פרטי שייקח אתכם לטיול מושלם בזאגרב העליונה ובמרכז העיר. אפשר לבחור אם להתחיל את הטיול ב10 וחצי בבוקר או ב5 בערב. 

אפשר להתחיל את הטיול בכך שהמדריך יחכה במלון שלכם או בנקודה מסוימת בעיר.

מתחילים את הטיול בכיףףף ולכן מתחילים עם נסיעה על הרכבל הקצר ביותר בעולם שייקח אותנו לעיירה העליונה – גראדק, אחד משני היישובים מימי הביניים שמקורם בהתפתחות של זאגרב.

לאחר מכן תיהנו מהקסם וההרמוניה של טיילת סטרוסמאייר, אחד המקומות הטובים ביותר לנוף פנורמי של גגות זאגרב ונוף עירוני. נראה את מגדל לוטרסקאק בו נמצא תותח Gric שיוצא כל יום ל"ציון" הצהריים, כנסיית הבארוק של סנט קתרין, מושבי הפרלמנט והממשלה הקרואטית וכנסיית סן מרקו המפורסמת בזכות הגג הציורי.

ממשיכים לכיוון שער האבן שהיה חלק ממערכת ההגנה של גרדץ והוא שער העיר היחיד ששרד עד היום. בתוך השער יש קפלה קטנה עם התמונה של פטרונית העיר.

אחר כך יורדים לעיר התחתית דרך רחוב Tkalciceva הפופולרי. טיול קצר ברחבי השוק הפתוח Dolac (השוק סגור לסיור אחר הצהריים) יוביל אתכם ליישוב מימי הביניים השני – קפטול. שוק דולאק הוא הגדול ביותר בזאגרב, שם תקבלו את ההזדמנות לדבר על המטבח המקומי.

תוכלו ללמוד עוד משהו על ההיסטוריה המעניינת של הקתדרלה המונומנטאלית של זאגרב. לאדיסלאס הראשון, מלך הונגריה, ייסד את הקתדרלה של זאגרב בסוף המאה ה -11. המשיכו לכיוון כיכר זאגרב המרכזית, כיכר ג'לאצ'יק. באן ג'לאצ'יץ' היה דמות היסטורית חשובה עבור העם הקרואטי, וכיום הכיכר היא נקודת מפגש פופולרית עבור כל המקומיים. סיימו את סיורכם בביקור בפארק היפה Zrinjevac, הפארק המקסים ביותר בעיר!

לרכישת כרטיסים לסיור עם מדריך מקומי בזאגרב לחצו כאן!

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בזאגרב?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!