חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זאגרב ביום אחד

אם אתם מתכננים טיול ליום אחד (לילה אחד) לזאגרב בירת קרואטיה, ואתם רוצים להספיק ולראות כמה שיותר אתרים וכן לעשות כמה שיותר אטרקציות במהלך הטיול שלכם, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה בה תמצאו את כל האתרים והאטרקציות השוות בזאגרב ותוכלו ליהנות מהם במהלך הטיול שלכם.

קצת על זאגרב

זאגרב בירת קרואטיה והעיר הגדולה בה נמצאת בצפון מזרח מדינת קרואטיה וכוללת כמיליון תושבים בה ובסביבתה. בעבר ידעה העיר כיבושים וקרבות דם בה במשך מאות שנים, לאחר שקיבלה את עצמותה הפכה לאחד מיעדי הנופש הפופולאריים ביותר באירופה ועד היום לא מעט תיירים מבקרים בה במהלך השנה.

האתרים והאטרקציות שאסור לכם לפספס בזאגרב בטיול יומי

תכנון טיול לזאגרב כולל לא מעט אטרקציות ואתרים במיוחד שמדובר על זאגרב ביום אחד. זאגרב היא עיר מהממת שחובה לבקר בה וגם באתרים העתיקים וההיסטוריים אשר פזורים בה. בטיול שלכם תוכלו לספוג את הווי התקופה ההיא, להבין את תרבות המדינה, ליהנות ממגוון אטרקציות כולל עם הילדים וכן להעביר את הטיול שלכם בכיף.
האתרים והאטרקציות שאתם חייבים לנסות בזאגרב ביום אחד כוללים:

הקאפטול (Kaptol)- אזור מרכזי בזאגרוב. במרכז הקאפטול תמצאו את כיכר מריה שבה נמצא פסלה ומסביבה מזרק בצורת 4 מלאכים. מדובר על אחד המקומות הפופולאריים והאהובים ע"י התיירים. במקום תמצאו יפים וכן בסמוך לכיכר את ארמון הבישופ ומערכת ביצורים וחומות. לארמון לא תוכלו להיכנס אך תוכלו להתרשם ממנו מבחוץ לצד מגדלי החומות מתקופת ימי הביניים. בנוסף לכך, תוכלו לקפוץ לקניות בשוק דולאץ' (Dolac) שנמצא לא הרחק משם ולעשות שופינג כייפי ומהנה עם הרבה מציאות שוות.

קתדרלת מריה הבתולה (Katedrala Marijina Uznesenja)- קתדרלת מריה הבתולה נמצאת מעל כיכר מריה והם כוללים בין היתר את סטפן הקדוש. הקתדרלה בעיצוב סגנון גותי ומגדליה היפים מוסיפים חן ומעטרים את מראה הכיכר. בתוך הקתדרלה תמצאו מגוון פריטי אומנות וכן ריהוט עתיק ויפיפה מהתקופה ההיא. כתובת המקום: 31 Kaptol. שעות פעילות הקתדרלה הם בימי ב-ש בי השעות 10:00-17:00 ובימי ראשון משעה 13:00-17:00.

התיאטרון הלאומי הקרואטי (Hrvatsko Narodno Kazaliste)- מבנה עתיק, יפה ומרשים בעיר התחתית של זאגרב. מדובר על אחד המבנים היפים ביותר בעיר. התיאטרון נפתח לראשונה כבר בשנת 1894 ע"י הקיסר פרנץ יוזף. עיצוב הפנים והחוץ של המבנה הוא בסגנון ניאו בארוק ורוקוקו. במקום תוכלו לראות הצגות, בלט ואופרה. כתובת המקום: Trg Republike Hrvatske 15.

הגנים הבוטניים (Botanicki Vrt)- הגנים הבוטניים האם אחד המקומות היפים בזאגרב. הם כוללים שטח של 50,000 מ"ר, פינות נחמדות ואלפי מינים של צמחים, 2 בריכות עם צמחי מים שונים, גשר יפה אשר מעטר את הגן ובו למעלה מ-10,000 זנים ומינים של צמחים ועוד. כתובת המקום: Trg Marka Marulića 9A. שעות הפעילות: מתחילת אפריל ועד סוף אוקטובר הוא פתוח בימי ב,ג בין 9:00-14:30 וימי ד-א בין 9:19:00. במרץ פתוח המקום עד 17:00, באוקטובר עד 18:00 ובנובמבר עד 16:00.

מגדל לוטרשצ'אק (Lotrščak)- מגדל עתיק והיסטורי מהמאה ה-13. מהמגדל תוכלו לצפות על הנוף היפה והמרהיב של זאגרב וכן לשמוע את קול ירי התותח מעל 100 שנה בשעה 12:00 בצהריים בכל יום. כמו כן, תוכלו להמשיך משם לתחנת הרכבל אשר מחברת לעיר התחתית. כתובת המקום: Strossmayerovo šetalište 9. שעות פעילות: ימי ב-ו בין 9:00-19:00, שבת, ראשון וחג משעה 10:00-19:00. עלות הכניסה למגדל למבוגר 20 קונה ולילד מתחת לגיל 18 10 קונה.

שאלות נפוצות על לילה אחד בזאגרב

כדי להגיע לזאגרב תצטרכו לקחת טיסה ישירה מישראל לזאגרב אשר עורכת שעתיים וחצי.

התחבורה הציבורית בזאגרב היא מהירה ונוחה וכוללת אוטובוסים וחשמליות. בנוסף לכך בחלק העתיק של העיר תמצאו פוניקולר.

כדאי להגיע לטיול בזאגרב מאפריל עד ספטמבר, בתקופה זאת מזג האוויר נוח ולא קר מדי וניתן לטייל בכיף. מאוקטובר עד מרץ מזג האוויר נהיה קריר יותר ולא נעים.

ביולי אוגוסט יש עומס תיירים והמחירים יקרים יותר, אך המזג האוויר נוח לרחצה, יש אירועים ופסטיבלים וכן אטרקציות שונות.

לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בזאגרב?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!