חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זאגרב ברגע האחרון? להלן מה שצריך לעשות בעיר!

זאגרב בדקה ה-90? אנחנו נסביר לכם הכל!

ספונטניות תמיד מכניסה ריענון ועניין לחיים, ועוד יותר כאשר מדובר בחופשה ספונטנית בחו"ל. סגירת טיסות וחופשות מהיום למחר מבטיחה לכם לא רק טיסה משתלמת במחיר טוב, אלא גם חופשה מפתיעה, מעניינת וזורמת. חופשה בזאגרב ברגע האחרון היא הזדמנות ספונטנית מושלמת. זאגרב מהרגע להרגע יכולה להציע למטיילים מגוון אטרקציות ופעילויות – למשפחה, לזוגות או ליחידים.

מה לראות בזאגרב: פיקניק וטיולים בפארקים

העיר זאגרב ידועה בפארקים הפתוחים והמטופחים שלה, שמציעים למטיילים אווירה רגועה בין מיני צמחים ואגמים. הפארק העתיק והגדול ביותר הוא פארק Maksimir, המשופע בנחלים זורמים ואגמים צלולים. בפארק זה ניתן לבלות אחר צהריים חמים ונעים מבלי להרגיש שהזמן עובר, עם שאון המים וטיול בין מיני הצמחים השונים של קאורטיה. משפחות עם ילדים יהנו מביקור בגן החיות העירוני הממוקם בלב הפארק, בו ניתן לראות לוטרות, אריות, תוכים, קופים, נמרים ועוד. קיימות כמובן הפעלות לילדים, אשר יכולים לצפות בהאכלת החיות ובטיפול בהן. הפארק נחשב לאחד הפארקים היפים באירופה, וביקור בו מומלץ מאוד. הפארק Jarin בנוי סביב אגם מלאכותי באורך שני ק"מ, המשמש כחוף ים בימים נעימים. יש בו מסלולי הליכה, מסלול אופניים, יערות, בתי קפה ומתקני שעשועים. ניתן לשחות במי האגם או לשכור קיאקים ולשוט בו. פארק הגנים הבוטניים יכול לעניין את אוהבי-הטבע, בשל העושר הרב של הצמחים האקזוטיים וצמחי המים שיש בו. אתר נפלא לפיקניק הוא הפארק Bundek, שאפשר לדוג דגים באגם שבמרכזו.

מה לעשות בזאגרב: ביקור במוזיאונים

זאגרב מלאה במוזיאונים, בגדלים שונים ובנושאים שונים. המוזיאונים מתאימים לא רק לחובבי ההיסטוריה, וכל אחד יוכל למצוא בעיר את העניין והאהבה שלו. המוזיאון העירוני מתאר את ההיסטוריה העשירה של העיר, אשר עברה הרבה תהפוכות לאורך השנים. תצוגות אינטראקטיביות חושפות את המבקרים לאירועים הבולטים השונים של העיר. חובבי האומנות יהנו לבקר במוזיאון מימרה, בכיכר רוזוולט, המציג אלפי עבודות אומנות מתקופות שונות. המוצגים הראשונים הם מהתקופה הפרה-היסטורית, בעוד המוצגים האחרונים הם מהמאה ה20. אומנות מודרנית יותר בעיקרה ניתן למצוא במוזיאון לאומנות עכשווית, בו מוצגים אלפי עבודות של אומנים קרואטיים עכשווים הפועלים במדינה. המתעניינים בטבע ותרבות יוכלו לבקר במוזיאון ההיסטוריה של הטבע, בו מוצגים הסברים לגבי מינראליים הייחודיים לקרואטיה, תופעות גיאולוגיות מקומיות ועוד. מוזיאון הארכיאולוגיה משלים את מוזיאון הטבע, ומעשיר את המבקרים בו באלפי מונומנטים שנאספו מכל רחבי המדינה. המוזיאון האתנוגרפי מציג למבקרים את אורח החיים המסורתי בקרואטיה לאורך השנים, על תלבושותיו, כלי הנגינה האופייניים למקום, רהיטים ועוד.

לא רק תרבות – חיי לילה תוססים בזאגרב

ביקור במוזיאונים ובפארקים הוא דרך טובה להעביר ימים מקסימים בזאגרב, אבל מטיילים רבים נמשכים דווקא לחיי הלילה של העיר. זאגרב היא עיר שלא הולכת לישון, ובכל שעה ניתן למצוא בה מסיבה לוהטת או מועדון שווה. העיר מלאה בפאבים, מועדונים, דאנס-קלאבים, מועדוני ג'אז ובתי קזינו. הפאב Juggy, האהוב על המקומיים ועל התיירים כאחד, מארח בתוכו אומנים מקומיים להופעות חיות, וכדאי מאוד לעצור בו. חובבי האוכל לצד הבירה יוכלו לשבת בפאב Dezman, המתמחה בהגשת אוכל מקומי ומשובח וכן בקוקטיילים מיוחדים. אם מחפשים מקום לרקוד בו, המועדון Aquarius הממוקם על חוף מארח מדי ערב די-ג'יים מובילים, ששמחים להקפיץ את הקהל שעות ארוכות. חיות הלילה יוכלו להנות בOpera Club, בו נערכות מסיבות עד שעות הבוקר.

איפה ישנים? איך מגיעים?

רוב המגיעים לזאגרב בוחרים שלא לישון במרכז העיר, מאחר והמלונות בו יקרים. עם זאת, מי שהשכיל לסגור חופשה לזאגרב בדקה ה90, יוכל לישון במחירים מוזלים ביותר במיקומים האטרקטיביים והנוחים של העיר. למי שנמשך לחיי הלילה מומלץ לבחור במלון בעיר העילית, בה נמצאים מרבית הפאבים והמועדונים. משפחות ומבקרים שזוהי הפעם הראשונה שלהם בעיר יעדיפו ללון בעיר התחתית. שם, הרחובות גדולים, רחבים ומסבירי פנים יותר, ומרבית המוזיאונים והפארקים ממוקמים בה. כדאי לקנות כרטיס חופשי-יומי לאוטובוס התיירים, הנוסע במסלול מעגלי בעיר ועוצר בנקודות העניין המרכזיות. כך, ניתן להגיע בקלות מאתר לאתר, ללא הסתבכות וללא תוספת תשלום.

טיול בזאגרב ברגע האחרון הוא חוויה נהדרת, לא משנה מהו הרכב הנוסעים. העיר כל כך מגוונת באטרקציות השונות שלה, שכל אחד יוכל למצוא בה את כל מה שהוא מחפש בחופשה המושלמת שלו.

לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בזאגרב?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!